Взаємодія бізнесу з клієнтами під час кризи – правила виживання від Тетяни Руденко.

За 25 років управління, СЕО «Полімерсервіс» Тетяна Руденко провела свою компанію через 8 криз, не просто зберігши її, а щоразу виводячи на новий рівень. 

Як поводитись в нестандартних ситуаціях, куди спрямовувати ресурси та як стати сильнішим коли все проти тебе? Шість важливих порад від гуру управління бізнесом.    

Збереження Luxury сегменту.

Попитом на ринку, в нинішніх умовах, користуються виключно дешеві товари – міф. Зараз споживач не готовий платити двічі, більшість обирає надійність. Наприклад, ручки з нашого асортименту вартістю 300-400 євро виросли в продажу. Висновок: люди обирають або доступний їм товар, або орієнтуються на безпеку та якість.

Безпека понад усе.

Аналізуючи період за 5 років, можливо побачити, що тенденції сучасного дизайну максимально мінімалістичні. Мистецтво зараз – зробити дорогу річ максимально простою до візуального сприйняття. На перший план вийшла безпека, те що здатне зберегти майно, будинок, а іноді навіть життя.

Заберіть головний біль клієнта.

Серед багатьох важливих питань, клієнт в останню чергу бажає думати про доставку, та те як компанія-партнер надасть необхідний товар. Врахувавши це, запровадили безкоштовну логістику Україною. Таким чином проявляючи лояльність, даючи клієнтам зрозуміти наскільки вони важливі. А всі матеріальні витрати перекрила для нас довіра партнерів.  

Завжди думайте про логістику.

Перед початком війни ми встигли збільшити власний автопарк, забезпечивши його усім необхідним наперед. Завдяки таким крокам логістичні питання давались нам простіше, зараз саме налагоджена логістика входить в ряд конкурентних переваг.

Розширення асортиментного діапазону.

Лінійка російських товарів вийшла з ринку, хто передбачив це наперед та зайняв вільну нішу, сильно виграв.

«Полімерсервіс» змінив затребувану до війни продукцію альтернативними товарами. Наша логіка: роби добре – буде добре.

Комунікація з клієнтом.

Знаючи все про свого клієнта, його потреби, страхи та переживання ви стаєте на крок ближче до нього, у відповідь його лояльність зростає до вас.

З початком війни я максимально підтримувала кожного партнера через особистий контакт – такий підхід дозволяє досягти максимального рівня довіри, для побудови незворушної вежі «партнер-клієнт».

Все, що потрібно для збереження бізнесу в кризу – це спокійно продумати план дій, включивши в нього перелічені поради.

Розгорнуте інтервью доступне за посиланням ➥